Programma Leidsche Rijn bekend

Over twee weken is het zover. Dan strijkt Camping Onbestemd neer op het Berlijnplein in Leidsche Rijn. De gemeente legt momenteel de laatste hand in de inrichting van het plein. Bouwvakkers wisten ons vandaag enthousiast te melden dat er zeker verlichting zal zijn als wij er zijn. Dus daar waren we wel blij mee. 


Boeken kan nog steeds. Er is nog steeds plek op alle bestemmingen.  Dus heb je zin in een bijzondere reisje naar een bijzondere plek in Nieuw Nederland. 6/7 juni is de eerste mogelijkheid om mee te gaan en alle ins en outs te ontdekken van de grootste Vinexlocatie van Nederland.


Als je eventjes hier klikt, dan kun je het volledige programma lezen. En hieronder staat een filmpje dat een leuke indruk geeft van onze campingexcursie.

Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Chiquita Meli (vrijdag, 03 februari 2017 15:56)


    Great information. Lucky me I came across your website by accident (stumbleupon). I've bookmarked it for later!

  • #2

    August Duke (zondag, 05 februari 2017 02:15)


    Hi, i think that i saw you visited my site so i came to �return the favor�.I am trying to find things to improve my website!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

  • #3

    Rosio Walworth (zondag, 05 februari 2017 05:25)


    Its like you read my mind! You seem to know a lot about this, like you wrote the book in it or something. I think that you can do with a few pics to drive the message home a little bit, but instead of that, this is fantastic blog. An excellent read. I will certainly be back.